Skip to content

PROSESSIEN YLLÄPITO PALVELUNA

Prosessien jatkuva kehittäminen on edellytys nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä. Se vaatii osaavia ja tehtävään sitoutuneita resursseja.

Uuden toiminnan suunnittelu on innostavaa, mutta silti käynnistämisvaiheessa saatetaan törmätä ongelmiin. Tämä johtuu tyypillisesti siitä, että kehitysvaiheessa ei ole otettu riittävän kattavasti huomioon uuden toiminnan edellyttämiä uusia vakiinnutettavia toimintatapoja eikä näiden suhdetta organisaation nykyisiin prosesseihin. Oli kyseessä sitten aiemman toimimattomaksi todetun toimintatavan korvaaminen tai esimerkiksi täysin uuden liiketoiminnan luominen, niin käytännön toteutuksen onnistuminen edellyttää vakiinnutettavaa prosessia.

Prosessien kehittämisessä on usein totuttu projektimaiseen lähestymistapaan, jossa prosessin kehitys loppuu projektin päättyessä.  Prosessikuvaukset päivitetään esimerkiksi järjestelmähankkeen yhteydessä, mutta sitä seuraavat tarvelähtöiset prosessiparannukset eivät siirry dokumentoituihin prosessikuvauksiin.

Prosessien ja prosessijohtamisen jatkuvan kehittämisen mallin ylläpito vaativat osaavia ja tehtävään sitoutuneita ammattilaisia. Monissa organisaatioissa ei kuitenkaan ole tarvetta tai halua rekrytoida erillisiä prosessiosaajia ja hankkia lisenssejä prosessityökaluhin. Siksi prosessien ylläpidon palvelumme onkin monesti tehokkain ja joustavin ratkaisu prosessien ylläpidon tarpeisiin. Pitkän linjan prosessiammattilaisina varmistamme puolestanne, ettei tarve jatkuviin parannuksiin ja prosessipäivityksiin unohdu nopeasti muuttuvassa toimintaympäristössä. 

Ylläpidämme prosessien jatkuvan parantamisen mallia vankalla osaamisella ja laajalla työkalupakilla.

Uuden toiminnan suunnittelu on innostavaa, mutta silti käynnistämisvaiheessa saatetaan törmätä ongelmiin. Tämä johtuu tyypillisesti siitä, että kehitysvaiheessa ei ole otettu riittävän kattavasti huomioon uuden toiminnan edellyttämiä uusia vakiinnutettavia toimintatapoja eikä näiden suhdetta organisaation nykyisiin prosesseihin. Oli kyseessä sitten aiemman toimimattomaksi todetun toimintatavan korvaaminen tai esimerkiksi täysin uuden liiketoiminnan luominen, niin käytännön toteutuksen onnistuminen edellyttää vakiinnutettavaa prosessia.

Tarjoamme prosessien kehityksessä tukemista ja prosessien ylläpitoa Continuity –palveluna, jonka palvelulupaus on ottaa pyyntönne työn alle kolmen arkipäivän sisällä yhteydenotosta. Palvelun käyttöönottoa edeltää ramp-up –projekti, joka valmistelee organisaation ylläpitovaiheeseen siirtymiseen.

Käytämme aina toimivimpia prosessityökaluja ja toteutamme myös eri järjestelmien väliset tiedostonsiirrot ja/tai integraatiot. Asiakkaidemme ei halutessaan tarvitse lainkaan opetella valittujen työkalujen käyttöä tai hankkia lisenssejä. 

Näin palvelumme ostaminen toimii

1
Yhteydenotto Saat meihin helposti yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta. Seuraavaksi sovimme lyhyen tapaamisen. 
2
Tapaaminen Tapaamisessa syvennämme ymmärrystä organisaationne tarpeesta. Tapaamisen lopputulemana sinulla on alustava ymmärrys mahdollisesta ratkaisusta. 
3
Tarjous Käymme läpi toteutusehdotuksen ja sovimme mahdollisen toteutusaikataulun. Ennen tarjouksen antamista sovimme tarvittaessa vielä toisen tapaamisen molemminpuolisen ymmärryksen syventämiseksi.
4
Ostopäätös Tyypillisesti projektimme alkavat melko pian ostopäätöksen jälkeen eli näet konkreettisia muutoksia jo lyhyellä aikavälillä.

Jätä yhteydenottopyyntö ja kuule lisää.

Ota yhteyttä